მომხმარებელთა საყურადღებოდ!


მომხმარებელთა საყურადღებოდ!


მომსახურე საწარმოს ან მისი თანამშრომლის მიერ მომხმარებლისთვის რაიმე სახის მოთხოვნის წაყენების შემთხვევაში მომხმარებელს უფლება აქვს მოითხოვოს ამ მოთხოვნის სამართლებრივი საფუძველი (შესაბამისი სამართლებრივი აქტის, მუხლის ან/და პუნქტის მითითება). მომსახურე საწარმოს თანამშრომლები ვალდებული არიან მომხმარებელს მიაწოდონ სრული ინფორმაცია ბუნებრივი გაზით მომარაგების მომსახურებასთან დაკავშირებით, განუმარტონ მომხმარებლისა და საკუთარი უფლება-მოვალეობანი. იმ შემთხვევაში, თუ მომსახურე საწარმოს თანამშრომლები არღვევენ თავიანთ მოვალეობებს და არ რეაგირებენ თქვენს საჩივარზე, შეგიძლიათ მიმართოთ მომსახურე საწარმოს საჩივრებზე რეაგირების სამსახურს ან საქართველოს ენერგეტიკისა და წყალმომარაგების მარეგულირებელ ეროვნულ კომისიასთან არსებულ მომხმარებელთა ინტერესების საზოგადოებრივ დამცველს.

 

მისამართი: ქ. თბილისი 0194, მიცკევიჩის ქ. №19

ტელ:  (032) 242 01 90

ვებ.გვერდი: http://www.pdci.ge
ელ.ფოსტა: mail@pdci.ge

 

გადახდა შესაძლებელია მხოლოდ ქვემოთ ჩამოთვლილ ბანკებში:


1.  საქართველოს ბანკი

2.  ლიბერთი ბანკი

3.  თიბისი ბანკი

4.  ბანკი რესპუბლიკა

5.  კორ სტანდარტ ბანკი

6.  პროკრედიტ ბანკი

7.  ვითიბი ბანკი

8.  ბაზის ბანკი

9. პრივატბანკი

10. ბითიეი ბანკი

საბანკო რეკვიზიტები:

შპს ,,ყაზტრანსგაზ-თბილისი"
საიდენტიფიკაციო კოდი  205129617

 

,,საქართველოს ბანკი"

ბანკის კოდი: BAGAGE22

 

ანგარიშსწორების ანგარიში: GE85BG0000000148541200

დამატებითი საფასურის (საკომისიოს) გადახდის გარეშე აბონენტზე დარიცხული თანხის (მოხმარებული ბუნებრივი გაზის საფასურის) გადახდა შესაძლებელია განხორციელდეს ქ.თბილისი, მიცკევიჩის ქ.№18ა-ში (შპს “ყაზტრანსგაზ-თბილისი”-ს ადმინისტრაციული შენობა) განთავსებული “საქართველოს ბანკი”-ს Express Pay-ის აპარატების მეშვეობით.

 

                 1. საავარიო სამსახური: 114

                     2. ცხელი ხაზი:  240 40 04


მენიუ

    დაგვიკავშირდით

  •   თბილისი, მიცკევიჩის ქ. 18ა
  •   240 40 04
  •   კონფიდენციალური ტელეფონი: 220 04 04
  •   სწრაფი რეაგირების სამსახური: 114
  •   240 40 04, 237 64 93
  • support@ktg-tbilisi.ge
შეტყობინება

ონლაინ დახმარება