ვაკანსიები

   

 

 

შპს " ყაზტრანსგაზ- თბილისი " აცხადებს კონკურსს  სწრაფი რეაგირების ჯგუფის (114) ზეინკლის  პოზიციაზე სარეზერვო კადრების შესარჩევად

ძირითადი მოვალეობები:

  • ავარიული სიტუაციის სალიკვიდაციო სამუშაოების განხორციელება
  • შემთხვევის ადგილის დათვალიერება სპეციალური აპარატურის გამოყენებით
  • გამანაწილებელ ქსელზე არსებული გაჟონვის აღმოფხვრა
  • გაზის მეურნეობის ტექნიკური და სახანძრო უსაფრთხოების მოთხოვნათა მკაცრი დაცვა

ძირითადი მოთხოვნები:

  • პროფესიული  ან უმაღლესი ტექნიკური განათლება
  • მართვის მოწმობა B კატეგორია
  • საინფორმაციო ტექნოლოგიების გამოყენების უნარი
  • სტრესულ სიტუაციებში კონცენტრირებულად და ეფექტიანად მუშაობის უნარი
  • მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად 
  • ასაკი 25-40 წელი

შერჩევის ეტაპები:

  • რეზიუმეების გადარჩევა
  • ტესტირება
  • გასაუბრება
  • სტაჟირება

ჩვენ გთავაზობთ:

  • კომფორტულ სამუშაო გარემოს
  • მეგობრულ გუნდთან მუშაობას
  • კარიერული ზრდის შესაძლებლობას

სამუშაო გრაფიკი:

ცვლები - 24 სთ.  სამ დღეში ერთხელ

 

ანაზღაურება შეთანხმებით

 

დაინტერესებულმა პირებმა რეზიუმე გამოაგზავნეთ ელ- ფოსტაზე: vacancies@ktg-tbilisi.ge  ( გთხოვთ,ელ- ფოსტის "subject" ველში აუცილებლად მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება)

რეზიუმეების შემოტანის ბოლო ვადაა 2019 წლის  15 ივლისი

კომპანიის შესახებ ზოგადი ინფორმაციის მისაღებად გთხოვთ ისარგებლოთ ჩვენი                ოფიციალურიგვერდით სოციალურ ქსელში  https://www.facebook.com/ktg.tbilisi/  ან ჩვენი ოფიციალური  ვებ-გვერდით   https://www.ktg-tbilisi.ge

  • გისურვეთ წარმატებებს!

 


 

შპს " ყაზტრანსგაზ- თბილისი " აცხადებს ვაკანსიას  ბიზნესცენტრის  აირშემდუღებლის პოზიციაზე.

ძირითადი მოვალეობები:

  • საშუალო სირთულის დეტალების, კვანძების და კონსტრუქციების ხელით შედუღება;
  • მილებისა და დამხშობების ჟანგბადით ჭრა;
  • გამანაწილებელ ქსელზე ახალი აბონენტების მიერთება;
  • გამანაწილებელ ქსელზე არსებული გაჟონვის აღმოფხვრა;
  •  დავალიანების მქონე აბონენტების ჩაჭრა-აღდგენა;
  • დოკუმენტაციის სრულყოფილად და დადგენილი წესის შესაბამისად შევსება;
  • გაზის მეურნეობის ტექნიკური უსაფრთხოების, ტექნიკის საწარმოო სანიტარიის, სახანძრო უსაფრთხოების მოთხოვნათა მკაცრი დაცვა;

 

ძირითადი მოთხოვნები

  • ჟანგბადით ჭრის შედეგად შედუღების ნაკერისა და ზედაპირების მიმართ წაყენებული მოთხოვნების ცოდნა;
  • შედუღების ნაკერების კონტროლის ძირითადი სახეობების ცოდნა;
  • ფოლადის მარკის მიხედვით შედუღების წესის შერჩევის მეთოდების ცოდნა;
  • შედუღებულ მილებში შიდა ძაბვის და დეფორმაციის წარმოშობის მიზეზების და მათი თავიდან აცილების ხერხების ცოდნა;
  • სპეციალური განათლება (შემდუღებლის კურსები) და კვალიფიკაციის დამადასტურებელი შემდუღებლის მოწმობის ქონა ჩაითვლება უპირატესობად;

 

უნარები:

  • მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა;
  •  კომუნიკაბელურობა და გუნდური მუშაობის უნარი;
  • ქართულად გამართულად წერისა და მეტყველების უნარები;

შერჩევის ეტაპები:

  • რეზიუმეების გადარჩევა
  • გასაუბრება
  • სტაჟირება

 

 სამუშაო გრაფიკი:

09:00 – 18:00 სთ.

ანაზღაურება:  შეთანხმებით

ჩვენ გთავაზობთ:

  • კომფორტულ სამუშაო გარემოს
  • მეგობრულ გუნდთან მუშაობას
  • კარიერული ზრდის შესაძლებლობას

დაინტერესებულმა პირებმა რეზიუმეები გამოაგზავნეთ ელ- ფოსტაზე: vacancies@ktg-tbilisi.ge  ( გთხოვთ,ელ- ფოსტის "subject" ველში აუცილებლად მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება) ან მოიტანეთ  შპს,,ყაზტრანსგაზ-თბილისი“-ს ცენტრალურ ოფისში - მისამართზე: მიცკევიჩის ქ. N18ა,   2019  წლის 22  ივლისამდე. 

კომპანიის შესახებ ზოგადი ინფორმაციის მისაღებად გთხოვთ ისარგებლოთ ჩვენი                ოფიციალურიგვერდით სოციალურ ქსელში  https://www.facebook.com/ktg.tbilisi/  ან ჩვენი ოფიციალური  ვებ-გვერდით   https://www.ktg-tbilisi.ge

  • გისურვებთ წარმატებებს!

 

 

 


შპს " ყაზტრანსგაზ- თბილისი " აცხადებს ვაკანსიას  ბიზნესცენტრის  ოპერატორის პოზიციაზე.

ძირითადი მოვალეობები:

  • ბიზნესცენტრში მისული მოქალაქეების/აბონენტების მომსახურების გაწევა;
  • სატელეფონო ზარების მიღება და მიღებული ინფორმაციის საფუძველზე დასმული/პრობლემური საკითხების იდენტიფიცირება, მომსახურების გაწევა, საჭიროების შემთხვევაში ზარების გადამისამართება შესაბამის სტრუქტურულ ერთეულებში;
  • მონაცემთა ელექტრონულ ბაზებთან მუშაობა;
  • სხვადასხვა სახის ინფორმაციის დამუშავება და მათი მონაცემთა ბაზაში ასახვა;
  • წერილების მიღება და რეგისტრაცია;
  • სამსახურებრივი ბარათების მომზადება;

ძირითადი მოთხოვნები

  • საშუალო ან/და უმაღლესი განათლება
  • საოფისე პროგრამების (Word, Excel) სრულყოფილი ცოდნა
  • რუსული ან/და ინგლისური ენის ცოდნა
  • მიზანმიმართული და დასახული მიზნების შესრულებაზე ორიენტირებული;
  • მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა;
  • ლოგიკური და ანალიტიკური აზროვნების უნარი;
  • შედეგზე და დეტალებზე ორიენტირებულობა;
  • კომუნიკაბელურობა და გუნდური მუშაობის უნარი;
  • სტრესულ სიტუაციებში ეფექტურად მუშაოების უნარი;
  • ქართულად გამართულად წერისა და მეტყველების უნარები;

შერჩევის ეტაპები:

  • რეზიუმეების გადარჩევა
  • ტესტირება
  • გასაუბრება
  • სტაჟირება

 სამუშაო გრაფიკი:

ორშაბათიდან - პარასკევის ჩათვლით

09:00 – 18:00 სთ.

ჩვენ გთავაზობთ:

  • კომფორტულ სამუშაო გარემოს
  • მეგობრულ გუნდთან მუშაობას
  • კარიერული ზრდის შესაძლებლობას

დაინტერესებულმა პირებმა რეზიუმეები გამოგვიგზავნეთ ელ- ფოსტაზე: vacancies@ktg-tbilisi.ge  ( გთხოვთ,ელ- ფოსტის "subject" ველში აუცილებლად მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება)

რეზიუმეების შემოტანის ბოლო ვადაა 2019 წლის 1 ივლისამდე

კომპანიის შესახებ ზოგადი ინფორმაციის მისაღებად გთხოვთ ისარგებლოთ ჩვენი                ოფიციალურიგვერდით სოციალურ ქსელში  https://www.facebook.com/ktg.tbilisi/  ან ჩვენი ოფიციალური  ვებ-გვერდით   https://www.ktg-tbilisi.ge

  • გისურვებთ წარმატებებს!

 

 


შპს " ყაზტრანსგაზ- თბილისი " აცხადებს ვაკანსიას არქივარიუსის პოზიციაზე.

ძირითადი მოვალეობები:

  • საარქივო მასალის მიღება
  • საარქივო მასალის აღრიცხვა, დახარისხება და შენახვა დადგენილი წესის მიხედვით
  • არქივში დაცული დოკუმენტების აღწერა
  • არქივში დაცული დოკუმენტების გაცემის და მათი დროულად დაბრუნების კონტროლი
  • დასაარქივებელი და დაარქივებული დოკუმენტაციის ვადების კონტროლი
  • გასანადგურებელი დოკუმენტების მომზადება და ორგანიზება კანონით დადგენილი წესის შესაბამისად
  • ელექტრონული მატარებლის სახით დოკუმენტაციის შენახვა
  • ელექტრონული რეესტრების წარმოება
  • საქმიანობასთან დაკავშირებული სხვა დავალებების შესრულება

ძირითადი მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება
  • დოკუმენტების დაარქივებასთან დაკავშირებული მოქმედი საკანონმდებლო და ნორმატიული აქტების ცოდნა
  • კომპიუტერული ტექნოლოგიების სამუშაო პროცესში გამოყენების უნარი
  • მსგავს პოზიციაზე   მუშაობის არანაკლებ 5 წლიანი გამოცდილება 
  • სტრესულ სიტუაციებში კონცენტრირებულად და ეფექტიანად მუშაობის უნარი
  • ორგანიზებულობა და პასუხისმგებლობის გრძნობა.

შერჩევის ეტაპები:

  • რეზიუმეების გადარჩევა
  • გასაუბრება

 სამუშაო რეჟიმი:

ორშაბათიდან  პარასკევის ჩათვლით, 09:00-დან -  18:00 საათამდე

ჩვენ გთავაზობთ:

  • კომფორტულ სამუშაო გარემოს
  • მეგობრულ გუნდთან მუშაობას

 

დაინტერესებულმა პირებმა რეზიუმეები გამოგვიგზავნეთ ელ- ფოსტაზე: vacancies@ktg-tbilisi.ge  ( გთხოვთ,ელ- ფოსტის "subject" ველში აუცილებლად მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება)

რეზიუმეების შემოტანის ბოლო ვადაა 2019 წლის  30 ივნისი.

კომპანიის შესახებ ზოგადი ინფორმაციის მისაღებად გთხოვთ ისარგებლოთ ჩვენი                ოფიციალურიგვერდით სოციალურ ქსელში  https://www.facebook.com/ktg.tbilisi/  ან ჩვენი ოფიციალური  ვებ-გვერდით   https://www.ktg-tbilisi.ge

  • გისურვებთ წარმატებებს!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


მენიუ

    დაგვიკავშირდით

  •   თბილისი, მიცკევიჩის ქ. 18ა
  •   240 40 04
  •   სწრაფი რეაგირების სამსახური: 114
  •   240 40 04, 237 64 93
  • public@ktg-tbilisi.ge
შეტყობინება

ონლაინ დახმარება